Acquisitie

Veel ondernemers houden er niet van en we begrijpen best waarom. Iemand zomaar koud bellen met de vraag of er belangstelling is voor je product, levert zelden resultaat op. Het kost veel tijd, levert weinig op, dus waarom zou je je bezighouden met koude acquisitie? Het simpele antwoord is: koud bellen hoeft niet koud te zijn. Want ook mensen die je nog niet eerder hebt gesproken, kun je ‘warm’ maken.  

Een acquisitietraject is de logische opvolging van een marketingcampagne, waarin we jouw product of dienst al bij de doelgroep geïntroduceerd hebben. Nadat een brief of originele attentie al is ontvangen, is een belletje van ons dé manier om positieve reacties te krijgen. Positieve reacties die zich vaak vertalen in de bereidheid om in contact te komen met jou, om te praten over je product, dienst of bedrijf. En dat is waar we het uiteindelijk voor doen.

CRM en acquisitie

Voor onze acquisitiecampagnes maken we gebruik van een CRM-systeem voor maximale efficiëntie. Zo volgen we prospects en alle contacten die we met ze hebben. Vanuit dit CRM-systeem bieden we jou ook eenvoudig toegang tot alle relevante data, zodat jij daarop kunt voortborduren met je eigen marketing en vervolgacties. Dit maakt het niet alleen veel makkelijker om deze waardevolle klantdata te blijven gebruiken, maar ook is het volledig in lijn met de AVG en andere geldende wetten op het gebied van privacy en dataveiligheid.

Betere verkoopresultaten

Door marketing en acquisitie logisch aan elkaar te knopen, bereik je betere verkoopresultaten. Dat merken we bij ConQare elke dag. Het maakt het overtuigen van de leads die we aanleveren voor jou ook veel leuker. Zij blikken terug op een positieve ervaring en zijn al op voorhand enthousiast. Zelfs de leads die je niet overtuigt, zullen met een positief gevoel terugkijken op het contact. Dat is leuk én waardevol, want wie nu geen klant wordt kan dat later alsnog worden.

Meer weten? Neem contact op

Wil je meer klanten, maar vind je traditionele acquisitie te weinig opleveren? Dat is zeker een goede aanleiding om ons een bericht te sturen. We denken graag eens vrijblijvend na over hoe we het voor jou zouden aanpakken.